Blogger Layouts

петак, 17. јун 2011.

Hoću te!

Daj mi razlog da dobrovljno pokisnem sa tobom na kiši do gole kože, da mi se bradavice ocrtavaju kroz majicu, da ne skidaš oči sa mene i da mi ni najmanje ne smeta tvoja hipnotisanost! Da ustanem ujutro posle celonoćnog vođenja ljubavi i da me opet poželiš! Jebeno me poljubi u vrat, reci mi... ništa mi ne reci, samo me pogledaj! Hoću da svaki put kada me dodirneš frcaju varnice i da postoji ozbiljna opasnost da izgorim! Hoću da mi priđeš s leđa, da obaviješ ruku oko mog struka, pribiješ me uz sebe! Hoću da te osetim! Hoću da ne pričam, a da me ti savršeno razumeš svaki put! Hoću da plačem, a da mi to istovremeno pričinjava ogromno zadovoljstvo jer znam da si tu! Tu si da me zagrliš, tu si da me poljubiš, tu si da me se ne stidiš! Tu si...


http://www.youtube.com/watch?v=EaDRoi6d5g0&feature=autoplay&list=AVGxdCwVVULXdipdJ6ixtN4qOPAxS8erQn&index=4&playnext=4

2 коментара: